18 Nisan 2020 Cumartesi

#Hep bahçe, tarla olmaz elbette. Madem, Zeytin Bahçesi yazılarından 'Off' diyorsunuz, bugün atölyem.... ❤️
Gördüğünüz ürün, Dümen Sehpa. Hani, filmlerde, illa ki üstünde kadehler ve bir şişe içki şişesi durur ya, işte ondan.
Atölyemdeyim ve bugün, bu ürünün ön hazırlığını yapmak istedim niyeyse artık. 😉
Bu ürünler, firmadan bana gelirken, illa ki bir yeri çatlar, kırılır ya da darbe alır.
Nakliye sırasında olur böyle şeyler.
Bugün, çatlak, hasarlı yerlerini dolgu macunuyla dolduracağım. Kuruyunca, zımpara, astar boya ve sırasıyla ana boyasını yapacağım.
Süreç bitiminde ise vernik işlemini yapacağım, ürün aynasıyla birlikte satışa çıkacak.
Çalışırken, mutlaka müzik çalmalı. Başka türlü enerjimi bulamıyorum.
Tam müziği açtım ki;
'Sürsün Bahar' diye bir şarkı başladı ama nasıl başladı? 😉
Başucumda bir Zeytin Ağacı....
Yine mi Zeytin yahu!
Bakın, ben demiyorum, şarkılar bile 'Zeytin de Zeytin' diyorsa, ben ne yapayım yazmaktan gayri. 😂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder