22 Nisan 2020 Çarşamba

#Canlı yayında Haluk Levent'i izliyorum ta İzmir'deki konserini.
AHBAP PLATFORMU,son dönemde bu ülkenin başına gelmiş en iyi şeylerden biri.👏👏👏
Haluk levent....
Çok sevdiğim bir sanatçıdır.Konserlerini hiç kaçırmazdım eskiden,çok eskiden. 
Şu anda da ,o şahane şarkısı Zifiri'yi söylüyor.
Hani,bazen mutluluğun tanımını yap deseler,bazı anlar vardır ya!
Bir an için,kendimi Adana'da izlediğim son konserinde hissettim.
Bağıra çağıra şarkılar söylediğimiz,mazide kalan o yıllar....
2 yıl önce,yine izlemiştim ama konserleri bir başka oluyor.
Konseri devam ediyor,her ne kadar burnu aka aka söylese de....
Çünkü;hasta hasta şarkı söylüyor.
Sözünde duran,her koşulda dediğini yapan insanları seviyorum.
Zaten,bu Haluk Levent'i niye seviyorum diyordum ben de. 
Vakit varken,bence bu konseri kaçırmayın derim.Şu anda sosyal medyada yayımlanıyor konseri.
Koronavirüs ,daha uzun sürecek nasılsa.
Nerde bulacaksınız bir daha canlı canlı konseri?
Hem de Haluk Levent....
Tüh!
Keşke,istek şarkı da olsaydı.
Ne iyi olurdu şimdi 'Zeytinden Aşı Mısın' şarkısını da söyleseydi.
Koynunda mektup taşınan aşklar da kalmadı ya....
Her şey günübirlik artık.
Aşk da,payına düşeni alıyor hayatın rutininde.❤️
Herkesin,kendine göre bir nedeni var kaçış için.
Kimse,kimseyi anlamıyor,anlamaya da çalışmıyor zaten.
Kendi dünyasında kaybolan insanlarız artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder