30 Nisan 2020 Perşembe

#Atölyemden manzaralar.... ❤️
Bugün,atölyemde bir mola verdim.
Onca iş bekliyor,ne ara bitecek değil mi?
'Benim atölyem,yolgeçen hanı' derim her zaman.
Canı sıkılan,yürümekten yorulan herkes girer içeri.
E,ben olsam,ben de girerim böyle bir atölyeye.😂
Kapıdan bir baş uzandı.Ayağında şalvarı,elinde poşetli biri.
-Abla,tereyağım var alır mısın ? dedi.
Anladım ki,hayvancılık yapan biri.
Geleni de hiç çeviremem ama tereyağ bu,iyi olması gerekir.
-Tadına bakmadan almam ama dedim.
-Tamam abla,hemen getiriyorum diyerek uzaklaştı.
Az sonra,elinde tereyağ geldi.
Uzak bir köyden geliyormuş.Üç ineği varmış ama hanımı bakıyormuş.Gelirini de hanım alıyor,askerdeki oğluna harçlık gönderiyormuş.
Can damarımdan vurdu bir anda beni. 
Tabii,anlatacağım şey,tereyağ ticareti değil.
Bıçağın ucuyla tadına baktım,fena değil.Biliyorsunuz,tereyağının tadı en iyi pilavda anlaşılır.
Atölyeye şöyle bir baktı ve bir şey dedi,valla anlamadım.
-Benim hanım dediğini duydum yalnızca.
Sandım ki,'Benim hanımı buraya getireyim,belki merak eder.
Öyle değilmiş meğer.
Dedi ki:
-Abla,benim avradı buraya getireyim de kaportasını düzelt.
-Hııı dedim.
Adam,benim atölyemi estetik cerrahi merkezi mi sandı nedir? 
Ben de de ,hiç öyle bir tip yok.
-Nerden çıkardınız bunu dedim ve anladım olayı.
Benim atölyem,bir tasarım atölyesi.Her şey bulunur ama estetik operasyon yapmıyoruz elbette. 
Adam,takıları görünce,çok da ürün var ortamda,kuaför salonu sanmış ve avradını getirip,saç,kaş.göz bakım istemiş meğer. 😂
-Burası,senin avradın kaportasını düzeltecek yer değil.Onu başka yerde arayacaksın dedim.
Yüzü düştü adamın.
Ama eşini merak ettim elbette bir yandan da.
Muhtemelen,köydeki bir komşu kızını annesi görüp beğenmiştir ve evlenmiştir.
E,kadın da,çocuk doğur,ineklere bak,evi çekip çevir derken mutlaka yıpranmıştır.
Adam,sanki kendisi ilk evlendiğindeki hali varmış gibi,bunca iş yükünün altındaki kadından Jennifer Lopez bekliyor. 😉
Bu erkekleri de cidden anlamak zor.
Yıllar,insanın üstünden silindir gibi geçer oysa.Yaş aldıkça saçlarınız beyazlaşır,kilonuz artar,çizgiler belirir.
Doğal değil mi?
İlla kadın bakımlı olacak da,
Be kardeşim!
Sizler,evlendiğiniz ilk zamanı anımsıyor musunuz?
Neydi o ,filinta haliniz?
Göbek yok,saçlarınız yerinde duruyor,teniniz canlı,anatomi şahane...
Ya şimdi ne haldesiniz?
Aynaya bakmayıp,illa kadın bakımlı olacak derseniz ,olmaz!
Kadıncağız da,inekleri sağ,yemek pişir,bulaşıkları yıka,çayı demle,çamaşır,ütü....
Kocan eve gelince de,saçların fönlü,tırnaklar ojeli,topuklu terliklerinle ve parfüm kokularınla karşılarsın artık. 😂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder